همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه دیدار مقابل تیم قدرتمندی مانند برزیل برای هر تیمی مشکل است، افزود: خود را برای مقابله با سرویس‌های قوی بازیکنان این تیم آماده می‌کنیم.

کواچ تیم ملی والیبال

به گزارش فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ، سرمربي تيم ملي واليبال ايران افزود: شرایط آسانی نداریم زیرا ساعت شش صبح سه‌شنبه به وقت محلی به برزیل رسیدیم و بازیکنان بسیار خسته هستند و باید با اختلاف ساعت پنج ساعته با اروپا نیز سازگار شوند.

وی ادامه داد: بعد از ورود به سائوپائولو سعی کردیم مشکلات خود را در توپ‌های بلند مرتفع کنیم و روی حمله پس از دفاع و سرویس‌های قدرتمند نیز تمرین کردیم.

کواچ خاطر نشان کرد: بازیکنان ایران عادت کرده‌اند که خیلی سریع بازی کنند. در لیگ ایران بیشتر سرویس‌ها موجی زده می‌شود اما بازی در سطح بالا مقداری متفاوت است و به همین دلیل بازیکنان را برای مقابله با سرویس‌های قوی و استفاده از توپ‌های بلند آماده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: البته اکنون شرایط بهتری داریم و دیدار خوبی خواهیم داشت اما برزیل اگر مانند برزیل روزهای اوج خود باشد، بازی با آنها برای همه تیم‌ها دشوار است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: صبح پنجشنبه ( 15 خرداد) تمرین سختی برگزار كرديم و بعد از ظهر به بازیکنان استراحت می‌دهیم تا برای مسابقه با برزیل آماده باشند.

وی اظهار داشت: برگزاری مسابقه در ساعت 9 و 50 دقیقه صبح (به وقت محلی) کار را برای ما سخت می‌کند، چون ما در ایتالیا عادت کرده بودیم شب‌ها تمرین و بازی کنیم و تطبیق یافتن با شرایط جدید در پنج روز آسان نیست.

تیم ملی والیبال ایران در بازی‌های اول و دوم خود در لیگ جهانی که در شهرهای تریسته و ورونا ایتالیا برگزار شد، سه بر صفر مغلوب لاجوردی پوشان این کشور شد و هم اکنون بدون امتیاز در رتبه چهارم گروه یک لیگ جهانی والیبال قرار دارد.

تیم ملی والیبال ایران روزهای جمعه و شنبه آینده (16 و 17 خرداد ماه) در هفته سوم لیگ جهانی والیبال میهمان برزیل است.

کد خبر 261570

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha